05 Ekim 2011

The Invention of Lying



Daha önce bu sayfada bu filmle ilgili görüşlerimi yazmıştım.
Tesadüfe bakın ki geçen hafta komutan "yalan" ve "etkilerini"  göstermek amaçlı cezalandırarak bize bu filmi tekrar izletti. Kendinden emin şekilde hiçbirinizin bilmediği bir film izletecem diye de ekledi.

Film için yeni bir şey demeyeceğim.  Din eleştirisi yapıldığını anlamayan 300 kişiyle izledim ama önemli değil. Yine de salonda olmak (ki gayet yüksek standartlı bir salondu) film izlemek çok güzel. Film kadar aradaki müzikler de etkiledi. Gerçekten doya doya müzik dinlemeyi özledim filmlerden çok.

Neyse atarsa 100   :))

2 yorum:

sinem 8 Ekim 2011 19:02  

yaratıcı ve eleştirel bi akıldan çıkmış ,epey etkileyici bir film olduğu konusunda hemfikirim.
komutanın alt mesaj kaygısı içinde de olup olmadığını da merak ettim :)

Porco Rosso 17 Ekim 2011 18:09  

komutanın din eleştirisini anladığını sanmıyorum. böyle bir riske girmezdi. geirçi bu hafta da barakayı izlettirdi. lan yoksa komutan benim kafadan mı?

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP