09 Haziran 2009

Crank 2

Ölümüne sex, şiddet ve aksiyon.

"Damarlarında akanın kan olduğunu mu sanıyorsun?"repliği bu filme yakışırmış.

Crank'ın birincisini sevmiştim. Damarlarına zehir verilen bir tetikçi zehirin etkisi azaltmak için adrenalin pompalamak zorundaydı. Güzeldi. Tempo düştükçe filmde Jason adrenalini pompalıyor, tam ayarında bir işe imza atıyordu yönetmeni. Kahramanın ölmesiyse böyle bir filmde sık görülen bir şey değildi.

İkincinin başında adamı resmen kürekle yerden kazıyıp, kalbini alıp yerine pille çalışan plastik kalp takıyorlar ve Jason yine filmi hareketlendirmek için sürekli kendini şarj ediyor. Tabi bu sefer hayatta kalmak için yöntem sertleşince filmde sertleşmiş. Bol bol popo meme görüyoruz ki bu güzel bişey, daha çok kan ve maximum düzeyde aksiyon.

İlkinin aynısı olmuş. Kalitesi azalırken aksiyonu artmış yine de izlenirken sıkmayan ve yormayan bir film Crank 2. İzlenebilir diyor, topu size atıyorum.

7/10

Not: Bu arada filmin sonunda yanıp kül olsa bile bunun üçüncüsü gelir. Demedi demeyin. Küllerinden doğan Jason için filmin adı da "Crank 3: Phoenix" olur.

4 yorum:

fakeangel 10 Haziran 2009 17:18  

popoyla meme varsa ben izlerim ki bunu. ilkini de sevmistim zaten, public sex falan yapiolardi guzeldi.

Porco Rosso 10 Haziran 2009 20:05  

meme ve popo çok.
public sex ise farklı bir boyutta.

kesin izle.

izlemelisin.
bu akşam.
hemen.

cüzzamlı melek 5 Ağustos 2009 08:01  

bu adam belgeselde oynasa izlerim.

hatta daha bi izlerim:p

missipisi 9 Ağustos 2012 13:55  

bu adam 31 çekse izlerim.

iğrencim evet.

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP