20 Temmuz 2009

Chuck the National


Bu dizi geçen hafta bir şarkıyla yazılmalı dedirtti bana. Son bir kaç ayın en çok dinlediğim gruplarından biri olan The National'ın Fake Empire şarkısı çaldığından ve bu şarkı sahnesine cuk oturduğundan beri aklımda bu var. indir

Cnbc-e'de uzun zamandır dizi izlemiyordum. Aslında hiçbir şey izlemiyorum. Eskiden güzel filmler yayınlarlardı. Ustalara saygı kuşağında Truffoutlar Godardlar olurdu. Sonra Oliver Stonler Tony Scottlar geldi. Hatta ileri gidip Micheal Bay'e dadandılar.


Chuck son dönemin keyifli dizilerinden. Gerçek bir şapşal olan Chuck bir gün, okuldan kovulmasına sebep olan arkadaşının eve getirdiği bir cdyi bilgisayarına takınca tüm gizli istihbarat bilgileri kafasına yüklenir(evet Matrixte kung-fu yüklemesi benzeri). Ama ziyadesiyle sakar beceriksiz ve korkak olan Chuck bunu kaldıramadığı için bolca komik şeye sebep olur. Bu arada bu şapşalın Stanford Universitesi bilgisayar mühendisliğinde okurken kovulduğunu ve aslında gayet zeki olduğunu belirtmek gerek. Çokça iş kotarsa da komik olmaktan kurtulamamkta. Yanında Sarah adlı afeti devran ve onun yanında da emir eri Casey vardır. Profesyonellerin yanında onlara yardımcı olan Chuck kaçınılmaz şekilde Sarah'a aşık olur (izleyen tüm erkekler ve bazı kadınların da olduğu gibi). Neyse zaten dallanıp budaklanan dizi bu çerçevede yan karakterleriyle de zenginleşerek keyifli dakikalar yaşatır bize. Genelde komedi dizlieri 22 dakika olan Amerikalıların uzun komedi dizilerinden.

Bunu yazarken aklıma diğer Chucklar geldi.


Ha bir de bu dizide başka bir diziyle ilgili komplo teorisi var.


4 yorum:

fakeangel 21 Temmuz 2009 22:53  

gercekten de, cnbc-e in pushing daisies'le birlikte son donem en guzel dizisi..

boyle bir yetenegim olsun ister miydim die dusunuorum her izledigimde..

ama overload denen durum, cok da ii bisey olmasa gerek.

Porco Rosso 24 Temmuz 2009 09:13  

bence overload güzel bişey.
her gördüğünü tanıyorsun. doğru kadını falan da bulmak için klullanabilir ya da data satışıyla zengin olabilirsni.

ama pushing daisyde sevdiğim tek şey o güzelim hatundur. lan dokunamayacağın sevgiliyi napacan. kalk gel yanıma :)

türk erkeği klişesidir bu. ya kadına bak. pornoda oynayacağına gelse ben ona bakarım olum!

fakeangel 26 Temmuz 2009 16:22  

ahah :) evimin kadini cocuklarimin anasi ol diye cagrida bulunsak kadina gelir mi ? tek gunlerde siz cift gunlerde ben alirim evime.

cocuklara ben bile bakabilirim arada

Porco Rosso 27 Temmuz 2009 10:28  

o zaman yine orospu olmuş olur.
ne öyle mahkemeyle çocuk velayeti paylaşır gibi.

yok alın sizin olsun.
ben istemem.

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP