14 Mart 2012

Perfect Sense


Duyular mı duygular mı?



Milliyet gazetesinde haberi okutmak için hazırlanan başlıklara benzedi üstteki yazı.

İnsan hangisi olmadan devam edebilir yaşamına? Duygular olmazsa olur gibi geliyor ama bu film sanıyorum bu savı çürütmek için var. Ya da şöyle: insan oğlu her şarta uyum sağlayabiliyor. Zaten bambaşka coğrafya ve şartlarda yaşamaya devam eden insanlar bunun göstergesi. Ama bu filmde duyularını yavaş yavaş yitiren insanların da hayat uyum sağlaması ama yiten her duyuyla insanlığın da yavaşça yittiğini görebiliyoruz. Ama insanlık ya da duyular gitse de sevginin gücünün yaşayanları nasıl bağlar birbirine hissettirmeye çalışıyor film.

Aslında çok iyi bir film olamayışı burdan geliyor. Hisleri çok iyi aktaramıyor gibi. Yani savlarının maddesel yanlarına yoğunlaşınca duygusal yanı biraz havada kalıyor gibi.

Ama yine de güzel, romantik, izlenilesi bir film.


3 yorum:

Eren 14 Mart 2012 14:26  

Duyguların derinliğini anlatmak için illa onları çılgın gibi dışa vurmak gerekmiyor bence, filmi abartılı bulmuştum, hoş bir konu belki ama daha gerçekçi ve anlamlı işlenebilirdi:)

wishbone 14 Mart 2012 23:59  

sen bunu izle demiştin bana dimi tatlım??

Porco Rosso 15 Mart 2012 11:39  

@eren : bence film duyguları daha iyi verse güzel bir drama, duyuları verse iyi bir bilimkurgu olurmuş. her ikisinden biraz olmuş. ama uzun zamandır bilimkurgu görmeyen bünyeye iyi geldi.

@wishbone: evet tatlım. bence sen seversin. ben de sevgilimle izledim (emre) tavsiye ederim :)

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP