02 Ocak 2015

Enemy



Yönetmen Denis Villeneuve  "İçimdeki Yangıné ile beni mest etmiş ve uzun süre kendisini takip edilecekler listesine ekleten bir yönetmen. Yeni filmini Jake Gyllenhaal ile çekiyor diye duyunca heyecanlanıyor insan.

Filmi büyük merakla izledim. Hikayesi ve soğukluğu tutarlılık içindeydi. Ama David Lynch tarzı akışı yaşlanmış beynime fazla geldi gerçekten. Alt metinleri metaforları takip etmek artık yoruyor ve sanırım anlayamadığım için de etkisi azalıyor. Film anladığımdan çok da olabilir ama yorum yapamıyorum. Tavsiye etmesi riskli film.

7/10

2 yorum:

Vladimir 4 Ocak 2015 18:39  

Villeneuve ile Jake Gyllenhaal aynı sene bir de Prisoners adlı bir film daha çektiler onun hakkında neler düşünürsünüz merak ettim. Ben yönetmenin bir d eşu linkteki kısacık filmini çok beğeniyorum. İzlemediyseniz bri göz atın derim. Filmdeki tek knuşma "next floor" lafı. https://www.youtube.com/watch?v=EmRVKJ8AUtk

Porco Rosso 10 Ocak 2015 11:26  

onu da izledim. prisoners da soğuk bir film ve son dönem tutan dizilerin sakinliğiyle yapılmış. Fargo ve true detective'in başarısı da bence prisoners ile aynı çizgide olmasında. şaheser değil ama iyi film prisoners.

kısayı da izledim. güzelmiş bayağa. teknk olarak kısa film üstü seviyede zaten.

villeneuve her türlü takip edilecek adamdır benşm için ama daha taze zihinlerle izlemek lazım. bu aralar masada aralıksız yemek yiyen adamlar gibiyim.

:)

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP