22 Mart 2009

Finlandiya Yapımı Filmler


Ağustosta 4 aylığına Finlandiya'ya gidiyorum. Ya da 8. Bilmiyorum.
Gitmeden 3-5 Fin yapımı film izleyeyim. 
Fin değince akla tabi ki Aki Kaurismäki geliyor. 
Bir de Paha Maa diye bir film izlemiştim. O da iyiydi bak.


Bir de bu kuzey ışıkları denilen parıltılar sadece finlandiyada görünüyormuş. 
mutlaka gidip görecem. bir de st.petersburg yakın. bi de stockholm. 
onları görecem zira yakında başka bir insan yaşayan yer yok. 
artık kutup ayılarını görmek onlarla forma değişikliği yapmak istiyorum. yoksa donarım orda.
bi de 55000 göl varmış. Söz verdim birine 1000 tanesini görüp öyle gelecem. Amaç edindim.



Aslında İsveç filmleri izliyor olmayı dilerdim ama. Kısmet değilmiş. Artık bakacaz bir çaresine. Festival olur bişey olur, davet olur; hemen giderim İsveçe. 

5 yorum:

fakeangel 24 Mart 2009 19:58  

belki finlandiyada da olur festival falan. :p

uykusuz 24 Mart 2009 23:11  
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Porco Rosso 24 Mart 2009 23:30  

ilk olmasda da bile istediğin fantastik bir şey varsa yaparım. noolacak. aramızda lafı mı olur?

uykusuz 30 Mart 2009 20:03  

isveçe davet edilmek için yarım saatten fazla oyalamanın yolunu bulmalısın..çok çalışman gerekiyo çook!

missipisi 9 Ağustos 2012 14:11  

bundan tam olarak 3 yıl önceydi evet. isveç
finlandiya
1000 tane göl görmek
isveçe festivale gitmek
hayallere bakmak lazım.
bir de gelip 3 yıl sonrasına.
öyle işte :)

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP