05 Kasım 2009

Antichrist

Piskopatın allahıyım.
Dogma manifestounu yazdıktan sonra ondan belki de ilk vazgeçenin Lars Von Trier olacağını kim bilebilirdi ki. Ya köklerine (nerdeyse) geri döneceğini.

Rahatlıkla söyleyebilirim ki Breaking the Wave'den sonra en iyi Trier filmi. Daha 2 ay önce The Boss of All filmiyle beni dumura uğratan bu küstah adam aynı etkiyi bu sefer olumlu yönde de yapabildi.

Filmin konusu gerçekten anlatmaya müsait değil. İzlersin ve yavaşça içine sindirirsin. Zira rahatsız filmler katagorisine girebilecek simgesel bombardımlarla dolu yavaş görünen ama durmayan bir tempoya sahip.

Oyuncuların devleştiği bir yapım var karşımızda.

Hasta kadınlarla uğraşmayı seviyor Trier (ben de onu kendime bundan yakın hissediyorum:) Kendine uyan tek onlar var anlaşılan. Tavsiye edilesi bir film Antichrist. Cannes sonrası izleyebildiğimiz filmler gerçekten bu yılın en iyileri olmaya devam ediyor
8.5/10

2 yorum:

7.oda 6 Kasım 2009 09:19  

en son trier den "idioterna" ı izlemiştim yıllar önce..
çok merak ettim, ilk izlenecekler listeme alıyorum hemen, teşekkürler paylaşım için !

Porco Rosso 6 Kasım 2009 15:21  

ama deyim yavruyla izlemeyin.
hayatta bunu birine diyeceğim aklıma gelmez böyle korumacı olacağımı düşünmezdim.

ama rahatsız filmler kuşağında kendisi.
idiots da rahatsız ediciydi ama keyifli bir cinsellik vardı. bu öyle değil.

ilk sıralara girer. sevindim.

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP