09 Mart 2010

7 Kocalı

Ne Türk filmi izlemişim bu ara.

müzikal sevmediğim için çok sevmedim.

ezop'un masalları yaşatmak için girdiği mücadele çok güzel. ama masalsı yapıya rağmen abartılı oyunculuklar dekorlar kostümler ve bol neşeli şarkılar bana göre değil. Bu tür bir masalı (önemli olan masal olması zaten) daha sade anlatmak çok da iyi olmayabilir gerçi.

nurügl yeşilçay'ın performansı ise anlaşılmaz. bir çok iyi dedim bir çok kötü
tutarsız. belki de hürmüzü en iyi böyle oynayabilirdi. bilemedim şimdi.

annemle izledim ve o benden daha ılımlı baktı. ama o da bayılmadı açıkcası.


not: bu ara böyle kısa kısa yazma sebebi filmlerin birikmesi ve benim zaman sorunum. yazma lan böyle yazacaksan derseniz, alınır yazmam.

not2: aslında beni yazmaya itecek kuvvetli bir film bekliyorum. hayat var gibi bişey olmalı ki yazacaklarıma karar veremeyip şişirmeliyim yazıyı.

not3: evet. fotoğraf artniyetlerle konulmuştur :)

sevgiler.

8 yorum:

7.oda 9 Mart 2010 15:17  

not 2 ye cevap:
en iyi yabancı dildeki film oscarını alan filmi: El secreto de sus ojos, acil ve şiddetle tavsiye ediyorum ! hakkında ne yazacağını şaşıracak kadar dopdolu bir film !

(gerçi tavsiye etmemeliyim şimdi, sinemada izlemelisin !! :)
kardeşim satın almıştı filmin haklarını da :)

Porco Rosso 9 Mart 2010 15:31  

kim ya senin kardeşin?
ben çalışırım onun yanında.
3-5 kuruş atsın. bir iki film izleyelim yeter bana.

filmi izleyeceğim kesin. senle beraber bir arkadaşım daha önermişti. farz oldu ilk sıralara almak. vizyonu yakınsa beklenedebilir. ama izmirde vizyona girer mi ki?

Sera 9 Mart 2010 20:26  

Özendim size. Sinemamız bile yok buralarda doğru düzgün. Korku filmi çocuk filmi falan olmayınca da yabancı filmleri göremeyiz sinemada.

7 Kocalı izlemeye hiç niyetimin olmadığı bir film. Olsa olsa Hayat Var, Kıskanmak ve Başka Dilde Aşk'ı izlerim ben bu saatten sonra.

Porco Rosso 10 Mart 2010 11:16  

"Sinemamız bile yok buralarda doğru düzgün."

aklıma iki şey geldi:
1 - niyeyse ben senin öğretmen olduğunu düşünüyorum, çok kitap okuduğun için sanırım. o yüzden burada sinemamaız yok diyerek kırsalı bağrına basan öğretmen geliyor aklıma. o da çalıkuşu. alakasızsa vur beni hemen :)

2- bu da sınırsız geyik kapasitemle alakalı olarak aynı cümle bana sezen aksunun "bir kedim bile yok, anlıyor musun" dizelerini aklıma getirdi. kesin vur beni.

sağlıcakla kalın efem.

Sera 10 Mart 2010 11:27  

haha öğretmenim evet ama öğretmen olamayan bir öğretmen. (bkz.kpss) yazlık bir yerde yaşıyorum. kedim de yok sahi :D

7.oda 14 Mart 2010 02:02  

porco, benim kardeşim geçtiğimiz yazdan beri türkiyeye film alımı işinde. henüz yeni daha bir yılı doldurmadı ama sahip olduğu düşük bütçeyle sağlam işler başarıyor.
izmire gider mis film diye sordum senin için, çok anlayamadım anlattıklarını ama hangi sinemalarda oynayacağına ne yazık ki o karar veremiyormuş, şu an için görünen 10 kopya ile vizyona girecekmiş film. umarım "let the right one in" gibi hakkettiğini bulmadan vizyondan kalkmaz ..

7.oda 14 Mart 2010 02:04  

ha bu arada kendisi sinema dergisinde de uzun yıllardır "gömülü hazineler" "klasik sahne" ve "adam olacak çocuk" bölümlerini yazar, belki oralardan aşina olabilirsin.

Porco Rosso 14 Mart 2010 15:48  

kardeşin zaten bu işlere gönül vermiş yani. kıskançlık son noktada haberin olsun :))

film buraya gelebilr demek ki 10 kopya varsa. satar mı dersen. yok derim. çok kişiliksiz izmirdeki sinema seyircisi. film konser gelmiyor buraya diye ağlar ama gelince de gitmez. ya da ben onlar hakkında fazla önyargılıyım :)

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP