08 Mart 2010

Neşeli Hayat

Pazar gecesi uyumak için konulmuş bir filmden fazlası.



Özellikle yaratılmış olan Rıza karakteri o kadar sağlam ve o kadar iyi performe ediliyor ki şaşırmamak elde değil. Benim eniştem lan o. Senin dayındır. Ya da bakkalındır. Ama son dönemin en iyi karakterlerinden biri.

Filmin hikayesi çok mu değişik ya da Hollywood finali çok mu güzel? belki değil. ama izlenmeyecek ya da sıkılacak bir film değil.

Kötü yanı ise televizyonda her hafta gördüğümüz adamları filmde karakterleriyle algılamamaya çalşmak.

Not: Doğrudan atış firması sebepli hiayede de garip geldi ayrıca.


2 yorum:

SirEvo 13 Mart 2010 12:57  

Merak ettiğim, izlemek için elimin play tuşuna bir türlü gitmediği bir film.

Bu arada şu etiketler kısmındaki puan olayını çok iyi düşünmüşsün yav. Keşke çok önce görmüş olsaydım dedim kendi kendime. :))

Porco Rosso 14 Mart 2010 15:38  

ben de izleyeceğimi hiç sanmıyordum. ama izleyince vasat olmadığını gördüm. şaşırdım biraz hatta.

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP