25 Mart 2010

Haberler



1 - Keira Knightley, Eric Bana and Richard Gere yazın çekimlerine başlanacak olan Noah Baumbach yönetmenliğindeki "The Emperor's Children"da rol alacaklar. Film Claire Messud'un aynı isimli kitabından uyarlama olacak.

2 - Noah Baumbach ile greenberg'de çalışan Ben stiller bir sonraki projesini belirlemiş. Cameron Crowe'un yöneteceği Benjamin Mee otobiyoğrafisi olan "We Bought a Zoo" kitap uyarlamasında oynayacak. Anlaşılan bağımsız karakterler canlandrımak istiyor artık. Hayırlısı diyorum.

3 - AC/DC Iron Man 2'nin soundtrackini yapıyor. Tamamı bildik AC/DC şarkıları. Sanırım pazarlamaının farklı boyutu. Aynı şeyi Iron Man etiketiyle satacaklar.

4 - Cannes 2010 açılış filmi Oliver Stone imzalı Wall Street: Money Never Sleeps olacakmış. Şaşırmamak lazım aslında. Geçen sene Up, 2008'de Indiana Jones, 2007'de Ocean's Thirteen, 2006'da ise Da vinci Code ile açılmıştı zaten.

5 - Cannes'da yarışması muhtemel filmlerden bir kaçı ise : Terrence Malick'in "The Tree Of Life"ı, Julian Schnabel’in “Miral”ı ve Francois Ozon’dan “Potiche”. Daha neler eklenecek listeye bakalım.

6 - Un Prophete ile yıldızı parlayan Tahar Rahim, Emir Kusturica'nın Filistinde geçen komedi filmi "Cool Water"da başrolde oynayacak.

7 - Rivayete göre David Fincher, kitabı çok satan ve bir kere uyarlanan sinemaya "The Girl With The Dragon Tattoo" filmini çekecek ve başrolde yıldızı parlayan Carey Mulligan'a şans vermek istiyormuş.

6 yorum:

7.oda 29 Mart 2010 15:57  

fincher'in cekecegi rivayet degil gercek. birkac hafta once onaylandi, cok heyecan verici di mi eheh.

bir de cannes'da acilis filmi ridley scott'un robin hood'u olacak, degisti o.

7.oda 29 Mart 2010 16:00  

bu arada kardeşim "The Girl With The Dragon Tattoo" yu alabilmek için epey bi savaş verdi geçenlerde. izledin mi bilmiyorum müthişşşş bir film. ve fakat bazı çıkmazlar çözülemediğinden büyük bir ihtimalle alamayacak.
ülkemizde, afişinde avrupa adı geçen her ama her film "sanat filmi" kategorisine sokulup vizyon tarihi vermeme, istenmeme (salonlar tarafından) gibi problemler varken bir de üstünebu filmin uzunluğu 156 dakika olunca hiç bir salonun filmi almayacağı riski çok yüksekti. maliyeti de fazla olduğu için riske giremiyor :(

Porco Rosso 29 Mart 2010 16:06  

aslında ben de değişti robin hood oldu açılış filmi diyecektim. eksik yazmışım. atlamışım çeviirrken :))
haklısın. robin hood olacak.

the girl with dragon tatto'yu izlemedim. aslında izlemeyi de düşünmüyorudm bu habere kadar. (bahsettiğim haber kardeşinin alma işlemi. zira kendisinin seçimlerine canı gönülden güveniyorum artık)

uzunmuş ama süresi. avrupadan çıkan aksiyon filmleri genelde çok başarılı olmuyor bence ama okuduğum kadarıyla (eleştirileri) kitap sağlam ve akıcı. fincher el attıysa da bir bildiği vardır diyorum. listeye alıyorum. zira ben senin kardeşinin filmlerden birini sinemada izleyebileceğime olan inancımı yitirdim. hele ki izmirde.

web sitesi ya da şirketin adı var mı bu arada, hangi filmler elinde gösterim tarihlerini takip edebilieceğimiz. bir de dvd falan çıkarıyor ya da onların haklarını da alıyor mu?

7.oda 29 Mart 2010 16:49  

daha temmuz ayında girdi işe kardeşim. o yüzden henüz vizyona giren filmi yok. satın aldığı var bir sürü :)
calinos film.
şimdilik 3 filmi vizyona girecek:
the secret in their eyes (23 nisan yetişirse)
the last station (mayısta vizyonda)
the chaser

bir de if e de verdiği müzik belgeseli var ingilizce adını bilmiyorum ama uzun uzun kafayı yedikten sonra "gürültü ustaları" olarak seçti türkçe adını :)

tv ve dvd için aldıkları var ama ben bile bilmiyorum hangileri, çünkü onları sadece para kazanma amaçlı aldığını biliyorum :)

ejderha dövmeli kız i izle, gerçekten pişman olmaaycaksın. filmin uzun olduğunu bile farketmiyorsun izlerken. bir bakıyorsun bitmiş ! bir saniye sıkıcılığa düşmeden ve sağlam derecede sert sahneleriyle çok çok iyi bir film..
bu bir üçleme.
ben de bu akşam veya ilk fırsatta ikincisini izleyeceğim. ateşle oynayan kız onun adı da. ama kardeşimin dediğine göre birinci film kadar iyi değilmiş.

bu arad ben kardeşimin aldığı filmlerden vizyona giren olunca bas bas bağırırım merak etme :)

Sera 5 Nisan 2010 12:28  

Carey Mulligan oynarsa iyi olur Amerikan versiyonunu. Hikaye de tam Fincherlık. Bakalım nasıl bir sonuç çıkacak ortaya. Önce İsveç versiyonunu izlemek lazım ama sanırım 7.oda'nın da dediği gibi. kardeşinizin aldığı filmlerin bir an önce vizyona girmesini dilerim ayrıca. :)

Porco Rosso 5 Nisan 2010 14:19  

@ 7. oda . iki filmi izlemişim. the last station listeye alınsın bence (kendime notlar).

hem senin hem seranın ejderha dövmeli kızdan bahsetmesi meraklandırdı. eçenlerde aramış bulamamaıştım. tekrar bir el atıp bulayım filmi de izleyeyim. merak ettim. carey mulligan'ı sevmeyen de bir ben varım sanırım. iyi performanstı ama sevmedim ya filmi kıza ifrit oldum ya ondan.
gerçekle kurguyu ayıramıyorum bazen. sevgim de öyle şekilleniyor :)

  © Blogger template 'Isolation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP